16 Ağustos 2014 Cumartesi

Minik bir Madame Coco alışverişi.!


Geçen seferki pike indiriminden sonra bu haftanın Madame Coco indirimini kaçırmak olmazdı.. Hem bu seferki ürünü çok ama çok beğendim. Pike bornoz veya sabahlık. Hem de 90 tl yerine sadece 25 tl. Bir modeli kapüşonlu idi ben kapüşonsuz ve yandan bağlamalı modelini aldım. Bir de yanında duş jeli aldım.




Bornoz-sabahlığın modeli bu şekilde. Çok uzun değil, benim  hafif diz altıma geldi. Bedenler s-m ve l-xl şeklinde iki seçenekli. Kol ve yaka kenarları dantelli. Yalnız nostaljik bi havası var özellikle bu modelin. Karpuz kolları  falan. Giyince kendini eski Türk sinamasında kocasına kahvaltı hazırlayan Hülya Koçyiğit gibi hissediyorsun:)) 


Duş jeli aldım bir de. Bu haftanın kampanyalı ürünü değildi ama yine de indirimdeydi. 7.5 tl sadece. Lavanta kokulusundan aldım, şişesi ve kokusu çok romantik...



Madame Coco'dan çıkınca karşımıza çıkan çiğköfte standında oturup biraz dinlenerek bi süredir merak ettiğim içecek olan Niğde gazozunu ve özlediğim ve çok sevdiğim şey olan çiğköfte dürümü de mideye indirdim..:)



1 yorum:

  1. Videoslots.com - YouTube - VICIID
    VICIID, MICHIGAN, NO. 1-4 YEAR, 2-8 DAYS ago. A. D. R. V. (born August 14, 1940) is youtube video to mp3 an actor, composer, and songwriter.

    YanıtlaSil