4 Ocak 2015 Pazar

Kağıthane Houseofpaper 'dan hediyelerim vaaar!




Kırtasiye delisi olarak ben, ne kadar alsam ne kadar kırtasiye alışverişi yapsam doymam.. Özellikle bazı şeylere takığımdır. Defterler ve kalemler özellikle. Kağıthane Houseofpaper 'ın ürünlerine de bayılırım. Kırtasiye ürünlerini benim gibi seven ablam da bunu bildiği için bana ve kendisine Kağıthane Houseofpaper' dan çok cici ve kullanışlı defterler almış.


Biri ''To Do List'' şeklinde -ki çok fazla yaptığım bişeydir- ''Bu Hafta Yapılacaklar Listesi'' defteri. Artık hazırı var ve bunu kullanıcam. Heran heryere yapıştırabilirim. Okulda sınıfımda mantar panoma mesela, evde buzdolabına... Ben genelde ajandama yapardım yapılacaklar listesi. Şimdi böyle elimin altında olacak. Yazdığım sayfayı koparıp yanımda taşıyabilirim. 


Diğeri ise lila renkli kalp şeklinde defter. Sevgi defteriymiş. Çok tatlı. Çantama not defteri olarak da atabilirim, çünkü çok hafif, okuduğum kitaplardaki güzel sözler ve ayrıntıları da not düşebilirim veya almam gereken makyaj malzemesi, kozmetik bakım vs için kullanabilirim...bunun gibi birçok amaç için kullanılanılabilir. Benim herşey için ayrı defterim vardır. Tuttuğum defterin bir amacı bir içeriği olmalı. Karıştırmam herşeyi içinde. Neyse..
 İç sayfaları bile lila. Ben mor ve tonlarını çok severim zaten. Ablam bu yüzden bana mor tonlarında bi konsept yapmış. Kendisine de mint yeşili-mavi tonlarında almış. 



Bu arada Kağıthane Houseofpaper 'ın çantasını da çok sevdim. Ben karton çantaları çok severim. Neredeyse koleksiyonunu yapıyorum, gerekli durumlarda poşet çanta yerine bu tarz karton çantaları kullanmayı tercih ediyorum. Bunu da ayrı bi sevdim..kullanmaya kıyamayacağım sanırım... İçine sticker, cetvel, kitapayracı,  not defeterleri gibi malzemeleri koyup klasör gibi kullanabilirim... 

Bu arada Kağıthane Houseofpaper ın diğer ürünlerine de göz atmak isterseniz buradan tık tık..

Ablama çooook teşekkürler bu güzel jestinden ötürü..
HOŞÇAKALIN!! 




1 yorum:

  1. Kırtasiye ürünlerine bayılıyorum yaşım kaç olursa olsun alacağım sanırım ben :)
    Bu arada blogunuzu takip etmeye başladım. Bende bloguma beklerim sizi :)
    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil