6 Aralık 2014 Cumartesi

Öğretmenler gününde el emeği göz nurları...



Öğretmenler günü için Heybeliada İlkokulu' ndaki öğretmen arkadaşlarım için ve ilk öğretmenlik yılımın ilk öğretmenlik günüm için hepsine birer küçük hediye yapmaya karar verdim. Daha önce de kendime yaptığım kitap ayraçlarından yaptım. Yaklaşık bir hafta kala başladım, her gün birtanesini yaptım. Ama bir süredir bilgisayarımda sorun vardı ve kullanamıyordum. Fotoğrafları da zor kurtardık. Biraz geç paylaşıyorum. Ve bloğuma kaldığım yerden devam ediyorum.

 Genelde kendi tarzlarına karakterlerine uyabilecek renk ve desen seçtim. 
Tek renk yapmamın ve basit örnekler yapmamın sebebi de arkasından çok fazla ip çıkıntıları olmasın ve kalın olmasın diye...

Bence güzel oldular. Çam sakızı çoban armağanı. Kendi yaptığım şeyleri hediye etmek çok hoşuma gidiyo. Ben en çok emek verilen hediyeleri severim. El yapımı... Maddi değeri az manevi değeri fazla olan. 

                    

Bunlar da çocuklarla Öğretmenler günü etkinliğimiz olan çiçek buketlerimiz. Çocuklar için biraz zor geldiği için iki güne sarktı. Ama çok da güzel oldular. 24 Kasım'da ben ve müdürümüz de dahil olmak üzere öğretmenlerimizin sınıflarına girerek ve çocuklarla çiçek buketlerimizi tek tek hediye ettik.


Bunların dışında sınıf velilerimin bana aldığı, Adalar Belediyesinin gönderdiği, diğer okul öncesi öğretmenimizin aldığı ve yardımcı personelimizin verdiği çeşitli hediyeler var tabi ki ama, manevi değerlerinin yanında maddi değerleri de olduğu için fotoğraflarını buraya veya facebook'a koymayı uygun bulmuyorum... Ama hepsine çok teşekkür ederim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder