27 Ekim 2014 Pazartesi

Film Önerisi: Grease


                         

Geçenlerde ablamlarda 3 kız kardeş oturduk, uzun zamandır merak ettiğimiz müzikal olan ''Grease'' filmini izledik. 

 Daha önce videolarını izlemiştim, sadece dans ettikleri kısımları. ama tamamını izleyince bayıldım... Tam kız kıza izlenecek film.


 Film 1950 leri anlattığı için kıyafetler arabalar çok komik. Vintage ve country tarzları çok hoş. 

  Filmde John Travolta nın oyunculuğu çok iyiydi bence... Diğerlerinin biraz daha amatör geldi bana.


  Bir de filmin müzikleri....zaten klasikleşmiş bilinen şarkılar. Ayrıca da film müzikal bir film ve müzikleriyle meşhur zaten... ''Summer Times'' ve ''Grease''  şarkıları favorim.

      Bizde de bir Grease uyarlaması yapmışlardı bir kaç yıl önce. Kıvanç Talıtuğ canlandırmıştı, bir defilede veya ödül töreninde olabilir. Tam hatırlamıyorum...Performansından pek emin değilim ama bizim jönümüzün daha yakışıklı olduğu kesin :-) Merak edenler buradan izleyebilir...

  
İyi seyirler. Hoşçakalın...



6 yorum:

  1. Merhaba,

    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım bende bloguma beklerim :)

    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tabi ki hemen iade-i ziyaret ediyorum... Hoşgeldiniz o zaman bloğuma....

      Sil
  2. Merhaba sizi takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz. Teşekkürler... Ben de geldiniz bloğunuza...:))

      Sil
  3. Ahah bu film unutulmaz ya. Ben film müziklerini bile indirdim. Bloğuma beklerim bu arada. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa... müzikler harika...Hoşgeldiniz bu arada. Bloğunuzda buluşmak üzere....:)

      Sil