9 Ekim 2014 Perşembe

Heybeliada'ya Atandım.!!!



Eylül'ün 19 unda öğretmen atamaları sonucu belli oldu veee ben İstanbul/Adalar ilçesi Heybeliada İlkokuluna Okul Öncesi Öğretmeni olarak atandım! Hem de ilk tercihimdi... Puanım 86, sıralamam da 196 idi.  Yani emeğimin karşılığını gani gani aldım. Allah isteyen ve kpss ye hazırlanan her öğretmen adayı arkadaşıma nasip etsin. Önce Marmara Üniversitesi sonra da İstanbul'da adaya atanmak...inşallah limitimi doldurmamışımdır hayatımdaki güzelliklere:-)

Ben zaten uzun süredir öğretmendim, daha doğrusu öyle sayılırım çünkü ara sıra öğretmenlik yaptım, özel ders vermek, ücretli öğretmenlik yapmak gibi. Ama artık kadrolu öğretmenim. Ve Heybeliada'nın tek okulöncesi öğretmeniyim. Uzun zamandır ilk kez ilk atamada açılmış adadan kontenjan ve bir tane... Yani benim şansıma. İstanbul'da yaşadığımız için evet İstanbul' u istiyordum ama  diğer tercihlere başka iller de yazmıştık. İç Anadolu, Karadeniz ve Doğu Anadolu dan okullar da vardı. İlk birkaç tercihim de İstanbuldu. Hiç beklemiyordum... İyi oldu güzel oldu...


Tabi insanın aklına nasıl gidip geleceğim diye bi endişe düşüyor. Araya bayram girdi ama 2-3 haftadır gidip geliyorum. Önce bir otobüsle Bostancı İskeleye gidip ordan Adalar vapuruna biniyorum. Yukarıdaki Heybeliada iskelesi. Yani toplamda gidişim bir saati azıcık geçiyor... Erken kalkmak zor geliyor. Ona alışamadım daha. Her sabah işkence çekiyorum..:-)

Artık o boş günlerimi ve hobi dolu saatlerimi çok özlüyorum. Elimden geldiğince devam edeceğim tabi... Bu postu da çok fazla geciktirdim...  Eh yeni ve yoğun bir çalışma hayatına adapte olmaya çalışıyorum...:-)

İstanbul'da oturan ve gelip gezenler bilirler..Heybeliada, İstanbul'un dört adasından biri. Öğrendiğime göre ikinci büyük adası. Büyükada'dan sonra. Burgazada ve Kınalıada biraz daha küçük ve kendi halinde. Tabiki en güzeli Büyükada, şu meşhur Dudaktan Kalbe dizisinin de çekildiği o güzelim konaklarıyla, ama Heybeliada'nın da aşağı kalır yanı yok... İkisi birbirine çok benziyor. 

Şimdilik fotoğraflar internetten alıntı. Ama kendiği çektiklerimizden de paylaşacağım. Tabii atandığımı öğrendiğimiz gibi kalkıp gezmeye ve görmeye gittik. Bol bol da fotoğraf çekindik. Şuan teknik bir sorun yüzünden paylaşamıyorum:-)))  Ada paylaşımlarında görüşmek üzere. Ayrıca burdan şu şarkıyı gönderiyorum. Bu postu okuyan herkese gelsin:

''Ada sahillerinde bekliyorum
Her zaman yollarını gözlüyorum
Seni senden güzelim istiyorum
Beni şad et şadiye başın için''                Hoşçakalın!







6 yorum:

  1. ne güzel haberlerle dönmüşsün .. hayırlı olsun hobilerini ihmal etmeden tempoya ayak uydurmanı diliyorum sevgilerimlee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim... ben de öyle olmasını umuyorum..:-)

      Sil
  2. Sizin adınıza çok sevindim Adalar gerçektek çok güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:-) Gerçekten öyleler...

      Sil
  3. Merhaba,
    Eşim de bu yıl, yani 22 temmuz da kpssye girecek sonra da malum ağutosta alan sınavı. O kadar çok istiyorum ki adada yaşamak. Umarım iyi bir puan alır ve tabi kadroda açılsın, tercih yapabilelim. Ömrümü geçirebilirim Büyükada'da :) Dua edin bizim için :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bende bir öğretmen adayıyım Adalardan memnunmusunuz orada yaşamak olmak nasıl bi his

    YanıtlaSil