20 Ekim 2014 Pazartesi

Etamin panom, kitap ayracım ve telefon kılıfım


Uzun zamandır bitmiş halde duran panomun kenarlarını maviş maviş süsledim. Ben çok sevdim sizce nasıl olmuş?    
                     



Yatak odasında yerini aldı bile. Şu an elimde  bitmek üzere olan baykuşlu pano var onun da kenarını dantelle kaplıcam. 

Bunlar da kesemin iki tarafının görünümü. Bir yüzü kalpli, diğer yüzü kelebekli. Bu keseyi telefon kılıfı olarak kullanıyorum.


           



Bu da kitap ayracım... Örnek ''pinterest''ten.


Kitap ayracını da yaparken olur mu diye emin değildim, çünkü arkasındaki ipler kötü duracağı için bir parça etaminden arkaya da koydum, doğal olarak çok kalın oldu ve pvc kaplatmak zor oldu. zaten bir sürü pvc ve ozalitçi gezdim, olmaz dediler, (doğru mu yazdım bilmiyorum ama ''ozalitçi'' olarak) makineyi bozar dediler, ama inat ettim ve Kadıköy'de bi yere denettirdim, artık olduğu kadar dedim.


 Vee sonuç, kenarlarında boşluklar kaldı tabii, ve de örnek bozuldu, makine çok baskı yaptığından balıklar kendinden geçti:-)  Neyse ben yine de sevdim, el emeği göz nuru bu olsa gerek, son zamanlarda hep bununla okuyorum kitaplarımı, hatta kardeşim ve ablamdan sipariş bile aldım. Hediye olacak tabii:-) Şimdi onlara örnek ve renk seçip başlayacağım hadi bana kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder