28 Eylül 2014 Pazar

Craft Partimiz... ''Handmade Postcards''





                           
Ablamların alt katında Amerikalı komşuları var... Bethany ve Matt. İki de küçük kızları var.vOnların özel günlerde kartpostal gönderme gelenekleri devam ediyor... Ayrıca Bethany craft yapmayı seven, hobileri olan biri. Muhteşem Scrapbook ları var. Sınıf öğretmeniymiş aslında Türkiye'ye gelmeden önce. 
 Neyse... Geçen gün yine el yapımı kartpostal yapacaktı ve biz de katılmaya karar verdik. Ben, ablam ve Bethany birlikte yaptık. Daha doğrusu önce Bethany'i izledik ve onunkileri model alarak biz de yaptık. 
                                                                              
                              

Bethany'nin o kadar güzel ve çok malzemesi var ki... Desenli kartonlar, scrapbook kağıtları, stickerlar, mühürler, sharpie kalemler, makaslar...vs. Tabi hepsi Amerika'dan ve malesef Türkiye bu konuda çok geriden geliyor... 

                              

Bayıldığım mühürler... Mutlaka ben de almalıyım...:-)


 Hatta ''cricket makinesi'' bile vardı. Yazılışını doğru mu yazdım bilmiyorum ama bir çeşit yazı makinesi. Şekilli, doodle tarzı yazılar çıkarıyor...ve onları sticker gibi yapıştırıyorsun.. Aşağıdaki resimdeki gibi bişey. Bilgisayar yazıcısına benziyor...





Ve işte ben... Konsantre olmuşum kartpostal yapıyorum... 
Bethany bize geleceğiz diye kek, meyvelerve soslu patlamış mısır hazırlamış sağolsun. Ama o kadar çok kaptırdık ki kendimizi ablamla...o kadar hoşumuza gitti ki, şahsen ben kırtasiye ve handmade varsa yatıya bile giden bir insan olarak, o yiyeceklere dokunmaya bile vakit ayırmadık...:-)





Ben ilk olarak aşağıda da görüldüğü gibi mor renkli yaptım. Palyaço deseni ve minik stickerlarla süsledim. Bunu kendime yaptım:-) 


 Bu da kartpostalımın içi. Yazı yazılan kısmı:-)


 Bunu kimseye göndermeyeceğim. Bu geceden hatıra kalsın...


 Sonra bir de sarı, ralli temalı eşim için bir kart yaptım. Bir gün evde olmadığım zaman ona bu kartla güzel bir not bırakabilirim mesela. Aşkım formula-1 hastasıdır da...

Bir tane de kardeşim Meyra için yaptım. Konya'da okuyor. Pembe renkli ve Pandalı...en sevdiği şeylerden....ona göndereceğim.... Yılbaşı veya doğumgününde hediyenin yanına koyarım.

Bir tane de Bethany'nin büyük kızı olan Tita' ya yaptım. Çünkü bir süre o da bizim yanımızdaydı ve bizi izledi. Daha sonra uyku vakti geldiği için uyudu. Ben de ona da bir tane yeşil renkli ve güneş temalı bir kart yapıp Bethany'ye Tita'nın yastığının yanına koyması için verdim. Sabah uyandığında görsün ve mutlu olsun diye... Küçük kızı Anna biz geldiğimizde zaten uyuyordu ve çok küçük olduğu için anlamayacaktır zaten... 

İşte bu Tita! Bembeyaz ve sarışın..tam bir Amerikalı:-)  


İşte bunlar da kartpostallarımızın hepsi... çok güzel bir geceydi terapi gibi geldi... hiç kalkasımız gelmedi... En yakın zamanda tekrarlamak istiyoruz. Tavsiye ederim..:-)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder