5 Eylül 2014 Cuma

Paris, Çin ve Filipinler'den gelen hediyeler!


Eşimin kardeşi 1 yıldır Çince dil okulu için Çin'deydi. Geçen hafta geldi.. Oraya özgü hediyelerle geldi.. 
İlk olarak yeşil paketteki Çin çayı ve mavi porselen Çin çay takımı.


Çin çayını hep merak etmişimdir, tabi ki Türkiye'de de satılıyordur ama Çin'den alınmış, oraya özgü fincanlarla ve bilen birinin elinden içmek çok daha hoş... İçmek için çay takımı bile getirmiş...


Çay bizdeki gibi kaynatmadan, sadece sıcak suyla demlikte demleniyormuş, ve yukarıdaki gibi küçük fincanlarda içiliyormuş, yerde oturarak ve sakin bir şekilde, çayın rahatlatmasını hissederek...:) Biz de öyle yaptık. İçimi rahat, yumuşak, yeşil çaydan ve diğer bitki çaylarından çok daha güzel. Hem de bir çok faydası varmış...


Bunlar da yemek çubukları ve mutluluk getirdiğine inanılan tabak şeklindeki biblo. Bu çubuklardan biz de ahşap olanlarından vardı. Hala alışamadım aslında çubukla yemeği, pek sevemedim... Güzelim çatal kaşık varken..:)
Biblonun da etrafında ''Pekin'', ortasında ''mutluluk'' yazıyormuş..


Bir de puro var, ki ondan da eşim içti. Ben denemedim bile... Aslında ikimiz de sigara içmiyoruz ama eşim denemek için içti. 

 Bu da yine eşimin kardeşinin Filipinler gezisinden, Boracay adasında bizim için çizdirdiği tabak... Renkler ve desen çok güzel. İsimlerimiz için çok sevindim özellikle. 


Bunlar da arkadaşımızın (eşimin iş arkadaşı) Paris'ten getirdiği Paris desenli bardak altları ve Fransız çikolatası. 


Eşimle ikisi halkoyunları kulübündeydiler iki senedir ve Zeybek oynuyorlardı. Yurt dışına Fransa dahil olmak üzere bir kaç ülkeye festivale gittiler. Eşim gidemedi işinden izin alamadı. Gitseydi ben de gidecektim hatta... Belki bir sonraki sene..
 Bardak altlıkları 6 lı. Üzerlerinde Eiffel Kulesi'nin ve Moulin Rouge' un falan resimleri var. Çok hoşş...


Nasıllar, siz de beğendiniz mi?

Yurt dışı hediyelerim bu kadardı. Hediyeleri herkes gibi ben de çook severim... Bir de böyle başka ülkelerden ve kültürlerden olunca bir başka tabi...İnsanın kendisinin almasından daha tatlı geliyorlar:) 
 Hoşçakalın...














2 yorum:

  1. bardak altları ve çay takımı ne hoş ...
    böyle hediyeler alan ince insanlar herkesin hayatında olmalı diye düşünüyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum :-) Teşekkür ederim...

      Sil