1 Eylül 2014 Pazartesi

Yeni Kanaviçe Motifim! ''Gül''



Gül figürünü, gül çiçeğini güllü olan herşeyi çok severim. En büyük sebebi ismimde geçmesi. Kanaviçe için bir motif ararken internetten bu gül örneğini buldum ve hemen malzemelerini almaya gittim. Vee Gül Tuhafiye diye bir mağaza keşfettim. Oradan aldım. Tuhafiyenin ismi de güzel bir tesadüf oldu:) Sanırım artık uğrak yerim olacak... Çünkü el işi hobileri için malzeme alternatifi geniş ve evimize yakın...


Kanaviçe yapmaya yeni başlayacaklar için söylüyorum, önce örneği ve ip renklerini belirleyip sonra almak daha avantajlı bence. Çünkü örnekte bir rengin 3-4 tonu olabiliyor. Ve elinizdeki rastgele aldığınız renklerle o örneğin aynısı çıkmayabiliyor. Ya da yetmiyo ipler gidip bi daha almak gerekiyor. O zamana kadar da örnek yarıda kalıyor... Ben tabi bu gül örneği için kırmızı- pembe tonları ve yeşil ipleri alırken sırf çok beğendiğim için bi kaç renk daha aldım ve onlarla sanırım ya doğaçlama bişeyler çıkacak. 

İnternetten bulduğum örneğin orjinali şu şekildeydi...


Fakat en açık pambeyi resimde farketmeyip almadığım için benimki biraz daha koyu düştü. Olsun yine de güzel oldu. Benim içime yattı. Bu arada yaprağındaki kalpte de küçük bi değişiklik yaaparak kendi gülümü ortaya çıkardım. 

Yapım aşamalarım...



Veee işte sonuç. Yukarıda da gösterdiğim gibi az biraz farklılıkla bu da benim gülüm. Bu motifi pano yapıcam. Kasnağını da süslemek istiyorum. Yeni malzemeler almam gerek. En son halini ve daha önce yaptığım telefon kılıfını en kısa zamanda bloğumda paylaşacağım.

Kanaviçe yapmak sanırım son günlerdeki en büyük uğraşım. Elimden bırakamıyorum resmen... 

Hoşçakalın...!





8 yorum:

  1. Merhaba
    Çiçek motifi ve kanaviçe işini bende çok severim.Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.! Hoşgeldiniz bloğuma...

      Sil
  2. Blogunuza bayıldım:)) ii ki geri dönmüşsünüz.. çok memnun oldum.. madame coco alışverişlerinize de bayıldım:)) kanaviçe benim de yeni sardığım birşey ama yaz dönemi el işleriyle küstüm sanırım artık barışma zamanı evim evim güzel evim şeklinde.))) ellerinize sağlık pek güzel olmuş .. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel yorumlarınız için. Evet malesef yazın el işleri hobiler vs. bir yere kadar gidiyor..verimsiz geçiyor. Benim de yazın başlayıp tamamlayamadığım el işleri, okumayı isteyip de okuyamadığım kitaplar var. Ben de artık daha bir yoğunlaştım sanırım..ve tamamlama zamanı geldi! Umarım bu sonbahar daha verimli geçer. Bahar ayları böyle şeyler ideal bence...:))

      Sil
  3. Çok beğendim gülü,resmi kaydettim belki ben de yaparım..
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Çok sevindim. Hoşgeldiniz bloğuma bu arada...

      Sil
  4. merhabalar ne güzel olmuş o gül kanaviçe öyle :) iyi ki iadeyi ziyaret yapmışım yoksa göremeyecektim sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.! (^_^)

    YanıtlaSil