3 Eylül 2014 Çarşamba

İnstagramdan karışık-3


Kırmızı...

İnstagramı daha uzun süredir kullandığım için burada ara sıra instagram fotolarımdan karışık halde yayınlamaya devam ediyorum. Daha sonra sadece o haftanınkileri yani yeni olanları koyacağım...
İnstagram hesabım: sym_gl

                                                                             Mor...


Bu yaz kilo vermeyle uğraşırken bir diyet kahvaltısı...


Tabi kilo vermeye çalışmanın nedeni... Önce şu abur cuburları hayatımdan çıkarmam lazımdı. Yaptım oldu..:)


Sabah yürüyüşleri eksik edilmedi tabii...


Bir oto tamircisinin dükkanında bu pembiş araba ne arıyor çok merak ediyorum... Her geçtiğimde ona bakıp keşke benim olsa diyorum... 


Uzun zamandır görüşmediğim eski bir arkadaşımla karşılaşmıştım, tam da kostümlü fotoğraflar çektirirken... Ne kadar zayıflamış Burcucum...


Kpss ye hazırlandığım zamanlarda ne kadar çabuk ve pratik (ama bir o kadar da sağlıksız:) yiyecek içecek varsa topluyordum marketten...


Bizim evde salataları genelde eşim yapar.. Bu seferki karnabaharlı... Tabi o arkada görünen Nutellayı bütün gün kaşıkla, akşam yemeğinde salataya talim et..:((  it means: hem giderim hem ağlarım..


Geçtiğimiz kış ne çok hasta oldum ben yaa... Anaokulunda (stajda) çocuklardan da geçti sanırım...
Kış günleri hep bu moddaydım... Tepsidekiler en yakın arkadaşımdı... pekmez, ıhlamur, bal... İlaç içmesini pek sevmiyorum çünkü...


Dev meyve suyu içiyormuşum gibi çek aşkım pozu...



2014' e girerken.. Daha dün gibi... Mutlu geçsin yıllarımız. Hoşçakalın...












2 yorum:

  1. merhaba ben ters1köşe blogu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer'de Aldığı bloğuma Bir süredir yazıyorum.benim bloğuma da beklerim :)
    buloğunuz hayırlı olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldiniz bloğuma.. Bloğunuzu gezdim, takibe aldım. Yeni paylaşımlar için görüşmek üzere.. Sevgiler...

      Sil