17 Eylül 2014 Çarşamba

Minik İkea alışverişim ve yeni kanaviçe işlerim...

                                           

İkea evimize çok yakın olduğu için ara sıra gider ufak tefek şeyler alırım... Gezmek bile hoşuna gidiyor insanın... Bu ciciler de kardeşimle gittiğimizde alğım şeyler... 


Hepsi birlikte çok alakasız dursalar da işe yarar şeyler olduğu kesin. Kırtasiye reyonundan da bişeyler aldım bu sefer. 


Şu renk renk kağıt bardaklara bayıldım. Kullanmaya kıyılmaz ki bunlara:) Okul öncesi öğretmeni olunca tabi insan daha bir ilgi duyuyor böyle hayvan figürlü renkli resimli şeylere...


Bu ataçları da sevdim. Kitap ayracı olarak da kullanılabilir...  Defterlerden büyük ve pembe olanı kardeşime, küçük beyaz not defterini de kendime aldım. 
Henüz ne için kullanacağımı belirlemedim. Konuşma balonu 
 şeklindeki postitleri de günlüğümde (junk journalımda) kullanacağım...


Bunlar da mutfak için. Ortadakini kupa standı yapıcam sanırım. Yada tuvalet aynamın önüne ojelerimi vs. dizerim
 Metal kaşıklıktan zaten vardı ama biraz eskimişti. Değiştireyim dedim.



Bu kapanabilen fermuarlı saklama poşetlerinden çok sık kullanıyorum. Bu sefer de aldım. Kalan bisküvi çerez vb gibi şeyler için iyi oluyor. hava almadığı için kuruyup bozulmuyolar. Çok kullanışlılar.


Hem de paketin içinde iki boy var. Büyük boyuna ablamlara giderken yaptığım kekten bile koyup götürdüm. Bayağı bişey alıyor. Küçüğüne de en çok koyduğum şey kalan çerezler...


Şu aralar yeni bir örnekle çarpı işine devam...  Bu baykuş motifi oluyor. Yine Pinterest'ten bulduğum bir örnek. Çok elime alamadığım için yavaş gitti biraz.


 Aşağıdaki yuvarlak beyaz metal kutu da İkea'dan. Üç boyu var. Geçen yıl almıştım. Uzun zaman boş boş durdular bir kenarda. Şimdi kanaviçe iplerimi ve hobi malzemelerimi filan koyuyorum.  


Bu da kitap ayracı olarak yaptığım etamin üzerine çarpı işim. Bakalım nasıl olacak... Bu balıklı model de yine Pinterestten. Bittikleri gibi burada paylaşacağım. Bu arada Pinterst hesabıma beklerim. ''Şeyma Gül Aydın'' hesabım. 







 Bu arada geçen hafta aldığım kupa kapaklarını severek kullanıyorum. Hello Kitty ve Rilakkumalı şeyleri severim.. 



Bu da İnstagram'dan, daha önceki minik İkea alışverişim. Bu tepsiyi ve desenli peçeteyi anneme hediye ettim. Konuşma balonu stickerlarını da yine günlüğümde kullanıyorum... Bir junk journal yani günlük postu da hazırlayacağım mutlaka...






O zaman İkea'dan hoşçakalın diyeyim bu sefer...:-))






4 yorum:

  1. Hayvan figürlü bardaklara bayıldım :) Bende almalıyım !
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..! Bloğunuza geliyorum ben de şimdi . Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle...

      Sil
  2. Kupa kapakları da ikeadan mı, hangi reyon :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kupa kapakları Beşiktaş çarşıdaki bir hediyelik eşya+züccaciye mağazasından...:)

      Sil