13 Eylül 2014 Cumartesi

Kardeşlerle bol manzaralı İstanbul gezmeleri -volume1



İki hafta önce eşimin kardeşi Burhan yurt dışından gelmişti, o gittikten sonra hemen arkasından Bursa'dan benim kardeşim Meyra geldi.. Kardeşlerimizle güzel bir iki hafta geçirdik. Bunlardan bazılarını paylaşmak istedim... Bu Burhanla olan ilk kısmı:-) İyi seyirler...

Burhan Çin'den geldiği için İstanbul'un huzurlu ve sakin yerlerini ve boğazı çok özlemiş, genelde sahillerde dolaştık, Moda sahili, Üsküdar sahili, Bebek sahili, Sarıyer sahili gibi...

Yukarıdaki, kız kulesinden de anlaşılacağı üzere Üsküdar sahil, akşam çekilen fotoğraflar yine kartpostal gibi oldu... 
Ne kadar fotojeniksin be kız kulesi...:) 
Burasının bizim için ayrı önem(leri) var, birincisi eşim ve ben yıllar önce sevgiliyken, İstanbul' beraber olarak ilk gelişimizde, ilk geldiğimiz yerdi Kız Kulesi, bir de ablamların nikahı burada oldu ve nikahtan sonra yemeği burada yedik...    


Sonra Sarıyer sahil... Eşim ve kardeşi...


Sarıyer sahilindeki güzelim yalılar.. Adaları andırıyorlar...



Yalılardan bir tanesi Aşk-ı Memnu yalısıydı... Panjurlarını yeşile boyamışlar o yüzden tanımak zor oldu. Biraz da eskimiş mi ne..:-) Sanırım yeni dizi için değişiklik yapmışlar. Şu an Tv de yayınlanan Bugünün Saraylısı dizisi çekiliyormuş, biz geçerken de içerde çekim varmış hatta, yalının önünde de çekim kamyonetleri vardı. Kamera arkası ekibi vardı bahçesinde de...





Sarıyerde meşhur Sarıyer Muhallebicisi ve Börekçisinin, muhallebi ve böreği gerçekten muhteşemdi... 

Şiddetle tavsiye ediyorum.! Güllü lokuma benziyordu...Böreğin fotoğrafını çekmeyi unutup yumuldum..Midemden selamlar:-) Ama o da muhteşemdi..



Daha sonra sonraki adresimiz Bebek sahili... 
Buradaki Mado'nun manzarası çok güzel.




Bu sefer Mado'nun kırmızı limonatasını denedim, çok şekerliydi ve limonatayla alakası yoktu, hiç beğenmedim, şerbet gibi bişeydi.. bi daha asla içmem..


Bebek sahilinde köprünün önünde akşam ışıklarıyla çekilen fotoğraflara bayıldık...


Köprüyü kaldırmaca:-)




İşte bu kadardı... İkinci bölümle görüşmek üzere...:-)















1 yorum:

  1. Ay ne güzel kareler yakalamışsınız. İstanbul gezmesi çok keyifli bir şehir zaten. Ben de sizi bloguma beklerim. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil