9 Eylül 2014 Salı

Bitenler ve Çöpe Gidenler #1

Daha önce Temmuz başında, Kpss sınavından sonra, elimdeki tarihi geçmiş, bitmiş, veya sevmediğim birçok ürünümü toplayıp atmıştım. İyi bir temizlik olmuştu.. O günden beri bunlar birikti elimde...

 BİTENLER...


1. Nivea-supreme touch duş jeli  (ferahlatıcı çiçek kokuluydu ve cildimi kurutmadı, memnun kaldım)

2. Fruit Kicks-down under (hacim veren saç köpüğü, çok seviyorum bu ürünü, ince telli saçlarım olduğundan hacim veriyor, ve sprey gibi kaskatı kesilmiyor, kokusu da güzel narlı olduğu için, çok sık kullanıyorum)

3. EXCİPİAL-HYDRO (İşte benim mucizelerimden ilki, nemlendirici krem, bu su bazlısı, yağ bazlısı da var, bu su bazlı olduğundan cilt hemen emiyo ve yağlı bi katman gibi kalmıyo asla, her gün sürüyorum yüzüme, banyodan sonra da tüm vücuduma sürüyorum, bitirdiğim kaçıncı şişedir bilmem senelerdir.. çok memnunum)

4. La Roche-Posay  ( Bu nemlendirici krem de ablam sayesinde keşfettiğim ikinci mucizem, hassas ciltler için, bebek cildi gibi yapan yüzüme sürdüğüm bi kremdi, bu da su bazlı)



5. Papilion ıslak mendil, bu markanın ıslak mendillerini çok seviyorum, hem kokuları çok güzel hem de sağlam ve yumuşak, ayrıca 5.5 ph yani cilde uygun bir değerde, ve tabi ki alkolsüz

6. Kulak çubuğu, niye koydum...çünkü ben kulak çubuklarını makyaj yaparken de kullanıyorum, bulaşan rimel veya kalemleri ucuyla temizliyorum, ya da hataları kapatıyorum, kalın sürdüğüm yerleri inceltiyorum falan...

7. Nivea Black&White roll on (malum yaz ayları, gerçi ben bu ürünü yılın on iki ayı da kullanıyorum ama 2 şişeyi son iki aydır içer gibi bitirivermişim, kıyafetlere iz yapmayan bu roll on da vazgeçilmezim)

8.pure-moist opti-free, lens solüsyonu, ben numaralı lens kullanıyorum devamlı, bu ürün bi gözlük ve lens standından promosyon ürün olarak dağıtılıyodu, aldım kullandım, seyahat boyu, memnum kaldım, bi sorun yaşamadım, lensleri iyi temizliyor

9.Sansiro, K112, Lacoste, parfüm, aslında sansironun parfümlerini pek sevmiyorum, kalıcı da bulmuyorum, su gibi gidiyorlar, kardeşim kendine alırken ben de bunun kokusunu beğendim diye bana da aldı, ben de gece gündüz her yere sıktım, fiyatları da çok ucuz zaten...

10. Nivea Soft, bu nemlendirici kremi sadece saçlarımı boyarken kullanıyordum, alnıma şakaklarıma, enseme filan sürüyorum ve böylece hem boyadan cildimi koruyor hem de boya leke bırakmıyor...

11. Avon süper Shock  Max, bu rimelden yıllarca kullandım, silikon fırçalı, kirpikleri hacimli gösteren, benimle özdeşleşen bi üründü, kardeşim ve arkadaşlarım da alıp kullandılar hatta tavsiyemle, bu son olabilir çünkü artık rimelimi değiştirmek istiyorum, ablamdan bi başka markanınkini aldım bile...

12. Rosense, bu mini krem de bir eczanenin ilaç alanlara hediye ettiği bi üründü. İlaç alırken bana da verdiler. El kremi. Güllü olduğu için sevdim, İsmimden dolayı güllü şeyleri severim, yumuşak, cildi yumuşatan, elleri yapış yapış yapmayan bi kremdi, memnun kaldım, Rosense'nin diğer ürünlerinden de kullanmak istiyorum, özellikle bu kremin büyük boyundan almayı düşünüyorum... Rosesnse'nin ürünlerini nereden bulabilirim acaba....

ÇÖPE GİDENLER


1 ve 2. Neutrogena el kremi ve dudak koruyucu, bu iki ürün birlikte kofre ürün olarak satılıyordu, sanırım el kremini alana yanına dudak koruyucusunu hediye koymuşlar, ama ikisini de hiç beğenmedim, el kremi de dudak koruyucusu da parabenli, mum gibi kalıyorlar dağılmıyorlar, promosyon ürün almayı çok severim ama bunlarda hüsrana uğradım, krem şişesini sıkmak zaten çok zor, bi de sıkınca iplik iplik geliyor krem, elde dağılmıyo... Ben ayaklarımı da kremlerim, hadi bunu ayak kremi yapayım dedim ama yok bu sefer de ayağımda yanma ve kaşınma yaptı o
 yüzden atıyorum.

3. Loreal Paris Excellence, saç bakım kremi, Loreal'in köpük saç boyasından çıktı. Saç kremi kullanmıyorum pek fazla, saçlarım ince telli ve çabuk yağlanan olduğu için, bunu da saçlarımı boyadıktan bir iki kere kullandım, artık kullanmıcam atıyorum...

4. Carla, nar çiçeği kırmızısı ruj. Bu ruju alalı çok oldu. Sırf rengini beğendiğim için almıştım. Artık üretiliyor mu onu da bilmiyorum, Carla dan ilk ve tek aldığım rujdu... Tarihi geçtiği için atıyorum.

5. Gabrini376, Golden rose54, Golden rose 116, Cecile 29, Afrodit  Paris 17 numaralı ojeler. Kuruyan ve atılmak üzere olan ojelerim. En çok kullandığım oje rengi kırmızı, beyaz, ve pembe tonları... Bu renklerden çok fazla var ben de bazen bazılarına sıra gelmiyor. Ve böyle kuruyup gidiyorlar.

6. Avon pink bouquet, lip liner, bu pembe dudak kalemini çok severek almıştım, bayağı da kullandım, artık tarihi geçti, uzun zaman oldu alalı, bir de sanırım dudağımda uçuk varken sürmüştüm bir daha ne zaman sürsem dudağımda uçuk çıkıyor, o yüzden doğru çöpe...

7. Markaları pek duyulmamış kenarda köşede kalmış kalemlerim. Sırf kırmızı rujların rengine uygun diye alınan, hatta nerden ve nasıl alındığı belli olmayan kırmızı dudak kalemlerim, artık boşa yer kaplamıcaklar makyaj çantalarımda...

8. Ve bu da aynı şekilde bir siyah kalem. Yazısı silinmiş hangi marka olduğunu unuttum bile. Ne kadar da küçük kalmış. Ve bu da gidiyor çöpe...

İşte bu kadar... Hoşçakalın...:)




2 yorum:

  1. Oh oh bir sürü şey bitirmişsin. Darısı yenilerinin başına :)

    YanıtlaSil