21 Eylül 2014 Pazar

Okuma hallerim... #1

''HAYATINIZI BAŞKA BİR İNSANIN BEDENİNDE YAŞASAYDINIZ...''
                                                      ''Kayboluş''   ''Ken Grimwood''




Uzun zaman oldu bu kitaba başlayalı, yazın başında hatta Hazirandı, sonra bir süre elimden bırakmıştım başka kitaplarla karşılaşıp pabucunu dama atttım:) Şimdi ise Eylül ayında tekrar elime alıyorum. Bitirmek üzere...



''Ken Grimwood'' un ilk okuduğum kitabı bu. Daha doğrusu ilk başladığım.  Konusu ilgimi çekti, ama anlatımı hiç akmadı. Sürüklemedi beni. Belki kaldığım yerden sonrası daha bir heycanlandırır. Belki de asıl bomba sonlardadır. Bitirdiğimde eğer tatmin olursam  aynı yazarın ''Sil Baştan'' ını da okumak isterim. Malesef bu yaz benim için kitap okuma konusunda pek de verimli geçmedi. Ama bu sonbaharda telafi etmek istiyorum. 
  
Bu arada resimdeki çarpı işi, ilk defa denediğim kitap ayracım. Daha önceki postlarımda bahsetmiştim. Bitmiş halini ve diğer işlerimi burada paylaşacağım..




Kitap konusu: Epilepsi tedavisi gören bir genç kızın beynine yerleştirilen bir takım elektrotlar... Bu elektrotlar krizlerini kontrol altında tutsa da kendisini ona ait olmayan bir hayatın içinde bulması. Şimdiki ve önceki hayatı arasındaki geçişlerde bocalamalar... Kendisini daha mutlu hissettiği yeni bedenin ve hayatın ona hazırladığı korkunç oyun...

Bu ilgi çekici hikayeyi, hüsrana uğramadan, kelimeler arasında boğulmadan, zevkle okumak dileğiyle...

HOŞÇAKALIN...KİTAPLA KALIN... İYİ OKUMALAR...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder