15 Eylül 2014 Pazartesi

Kardeşlerle İstanbul gezmeleri -volume2




Eşimin kardeşi gittikten hemen sonra benim kardeşim geldi... Kendisi Konya Selçuk üniversitesinde Harita Mühendisliğinde okuyor. Okulu açılmadan önce bizim yanımıza geldi. En büyüğümüz, yani ablamız da burda, İstanbul'da. Üç kız kardeşiz biz. Hep beraber olmak bizi çok mutlu ediyo...

Benim tatlı Minnie Mouse'um:-))
                                                
                     
 Kardeşim Meyra'nın İstanbul'da en çok sevdiği yerlerden biri Beşiktaş. Ne zamandır da yolumuz düşmemişti oraya. 

Beşiktaşa gideriken aldı da bir vapur selfiesiiiiiiii...(^_^)



Bu sefer gelmişken Beşiktaş çarşıdaki kartal heykellerinin önünde meşhur kartal pozunu da verelim dedik. Tabi işi biraz şakaya vurduk..


                           




Ben zaten takım tutmam, bi de okul öncesi öğretmeni olarak  kartal de değil balık ve tavşan pozu verip yeni bi akım başlattım, hadi bakalım:-))


Beşiktaştaki güzel dükkanlardan birinden bu kupa kapaklarından aldım. Hello Kitty tokalı ve Rilakkumalı...  



Tabii Beşiktaş'a gelip de Ortaköy'e geçmeden olmaz...






Evet kesinlikle bu sokakta hayat var...

                                  

                                   

                                   

 Ortaköy de kumpirsiz olmaz...
Biz genelde ortadaki 6 numaralı kumpirciden alıyoruz...





Ablamlar Kadıköy'de oturduğu için kardeşim veya annemler geldiğinde genelde Kadıköy'de oluyoruz... Zaten Meyra geldiğinde Sakıza (ablamın kedisi) doymak sürekli onunla olmak istiyor, çok özleniyor çoook!


Arkamda görünen, Kadıköy'deki Nezih kırtasiye en sevdiğim kırtasiyelerden...



Meyra gitmeden en son gün bizdeydi. İkea'ya gittik. İkea evimize çok yakın olduğu için sık sık gideriz. Bazen canım sıkılır küçük bir şeyi almayı bahane eder giderim. Toplu büyük alışveriş yaptığımız da oldu, ama ben tek başıma gittiğimde ufak tefek ıvır zıvırlarla dönüyorum..:) 

Bu sefer de kardeşimle öyle yaptık.. Onları da yarın paylaşıcam. Şimdilik bu kadar... 
HOŞÇAKALIN...(^_^)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder