15 Ağustos 2014 Cuma

Doksanlar Tadındaki Yeni İçeceğim.!


                   
       Bugün markette alışveriş yaparken değişik bir içeceğe rast geldim... DİMES'ten HASBAHÇE. Kırmızı renkli oluşu ve içinde karanfil ile tarçın oluşu dikkatimi çekti ve hemen bir tane attım alışveriş arabasına... 

       Küçükken, yani doksanlarda bebekler doğduğu zaman lohusa şerbeti yapılırdı ya hani misafirlere, işte ona benzettim... Çok severdim o zaman. Sıcak içilirdi ama o. Uzun zaman oldu lohusa şerbeti içmeyeli. o da mis gibi karanfil kokardı ve rengi de aynen böyleydi. 


         Bu arada şurup demişken Ramazanlarda satılan Osmanlı şurubundan mı acaba bu? Umarım tadı güzeldir ve lohusa şerbetine benziyodur diye eve geldiğimiz gibi denedim. Karanfil olduğu için benziyordu.. Tam aynısı sayılmazdı çünkü bunda tarçın kokusu baya baskın ve soğuk içilen bir içecek sonuçta.
 Ama yine de beğendim, tarçın ve karanfili severim.
 Eşim de beğendi.. 
Bir daha alır mıyım? Tabiki... 
Tavsiye eder miyim? Evet...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder