22 Ağustos 2014 Cuma

Kanaviçe..!!! En Yeni Hobilerimden Biri

Geçen ay bayramda Bursa'ya annemlere gittiğimde ablamdan ilham alarak, daha öncesinde de aklımdan geçirdiğim kanaviçe yapmaya başladım.. Orada kaldığım iki hafta süresince küçük denemeler yaptım.. İstanbul'a geldiğimden beridir elime almıyordum. Son bir iki gündür tekrar sardı bende kanaviçe aşkı. Biraz amatörce oluyor ama olsun daha bunlar başlangıç. 

                           

Dün gece izleyemediğim Bir Erkek Bir Kadın'ın final bölümünü de açtım ve en son başladığım kanaviçe motiflerime devam ettim. Aslında bir kaç tane yabancı dizi takip ediyorum bu aralar ama kanaviçe yaparken alt yazı okuyamayacağımdan dolayı da açtım bu diziyi daha çok. Ama çok severim. Tekrarlarını bile izlerim denk geldiği zaman..



Bir ara kalktım ve malum çok sıcak olduğundan ve içtiğim şeftali suyu çok tatlı geldiğinden bir bardak su aldım ve  komik bir tesadüf yaşadım dizideki Demet Evgar yani dizideki rolüyle ''Zeynep'' aynı bardaktan su içiyor. Bana arkadaşım Günseli almıştı bu yeşil bardak takımını. Öyle Zeyneple karşılıklı aynı yeşil bardaktan sularımızı içtik hehe:)
Gerçi fotoğrafta tam olarak belli olmamış ama...



İşte bunlar da benim biraz amatör minik hatalarla dolu yamuk yumuk kanaviçe kalplerim. Üç kalp de birbirinden alakasız oldu. Bunu nasıl başardım bilmiyorum. Oysaki üçü de aynı örnekten..:) Alttaki kelebek de biraz örnekten biraz benim doğaçlamamla oldu. Onun da sanki bir kanadı yırtılmış gibi:(  Şu an bu motiflerin kenarlarına çerçeve yapıyorum. Bu iki etamini ince uzun kestim ve en sonunda ne yapacağıma karar verdim. Kese yapmayı düşündüm ama telefon kılıfı olarak kullanacağım. Bir tarafı kalpli diğer tarafı kelebekli...  


İşte böyle. Kanaviçeden yeni telefon kılıfımı da tamamladığımda mutlaka burada paylaşacağım. Çok iyi dinlendirici ve eğlendirici birşey. Pinterestte öyle güzel örnekleri var ki insan bakmaya doyamıyor ve hemen başlayası geliyor zaten. Hatta youtube'da nasıl yapılacağına dair videolar bile var. Tavsiye ederim. Haaaaydi Bana kolay gelsin o zaman...  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder