7 Ağustos 2014 Perşembe

Kimdir? Nedir? Tanışalım...


  Ben kim miyim? Ben Şeyma GÜL AYDIN. Okul Öncesi Öğretmeni, bir yıllık evli, eski bloggerlardan, İstanbul'da yaşayan, çok gülen çok ağlayan ama yaşamayı seven, içinde her yaşta insan ama en çok da çocuk barındıran, eşini, ailesini, kendisini seven  daha nicesi... neyse biraz da resimler konuşsun...




10 yıldır sevgilim aynı zamanda 1 yıldır Eşim! Fotoğraflar onun benim için geçtiğimiz 14 Şubat'ta yaptırdığı, fotolarımızdan oluşan 2014 takviminden... Alttaki malum düğün fotosu, İzmir Asansör'de çekildi. Üstteki de geçtiğimiz yıl Caddebostan sahilindeki Red Bull Uçuş Festivalinden bir kare.. çok severim bu resmi...


Bunlar da Okul Öncesi öğretmenliği okuyanlar bilir.. Rengarenk, hareketli, çocuklaştığım, çok eğlendiğim derslerimden ve stajımdan birer kare...

          Kitapları ve Filmleri çok severim... 
Özellikle eşimle sinemada 3D ve daha çok boyutlu filmleri izlemeyi çok severim...

Küçük sevimli ilginç çizgifilm kahramanı, oyuncak veya anahtırlıklar ve küçük objeler hayatımda hep vardır. Bazen koleksiyon tadında çoğalırlar.. Bu da onlardan bazılarından bir kare.. Sanırım artık sıra momiji ve fuchiko'lara geldi..

Tam bir kırtasiye manyağıyım... Kırtasiye sevgim daha küçük yaşlardan beridir var. Bazen bir avm ye filan gittiğimde mağazalardan önce kırtasiyeye girerim.. Şöyle de diyebilirim en çok kırtasiye ürünü hediye verildiğinde seviniyorum... bir defter bir kalem beni çocuklar gibi mutlu etmeye yeter. Evde binlerce kalemim vesairem vardır... Hala da bıkmam, bazen kendimi frenlemeye çalışıyorum tabi. Ama alıp da kullanmaya kıyamayanlardan değilim, aldığımı mutlaka kullanmak isterim... Aramızda kalsın...eşim bana sürpriz yapıp elinde çiçekle gelmesindense kırtasiyeden bişeyler alıp gelse daha memnun eder..:)) Hayır abartma tozu katmadım bu doğru...:) Çünkü ben çiçeği saksıda veya bahçede, toprağında severim..:) 

Renkleri nerde olsa bulurum..beni çekerler kendilerine... Üniversite yıllığına bile ''Sınıfın En Renklisi'' yazılan biriyim.. Ama en çok sevdiğim renk 'MOR'.. Renkler hayatımdan hiç eksik olmasın...   
Şimdilik Bu Kadar... Devamı gelecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder