24 Ağustos 2014 Pazar

Madame Coco'daki Müthiş İndirim Kaçmaz...


Bu seferki biraz daha büyük bir alışveriş oldu. İkea'dan sonra Madame Coco da evimize sık girmeye başladı. İndirimleri ve ürünlerine bakıp almadan geçemiyor insan. 
Lastikli penye çarşaf almaya diye gittim bir sürü şey aldım :) Meğer bu hafta tüm ürünlerde %50+%20 indirim varmış. 
Ben mağazada dolanırken, spordan çıkan eşim de yanıma geldi. Alışverişi seven bir kocam var ve ben birşey bakarken asla oturup bir kenarda beklemez. Şundan da alalım bundan da alalım diye kucaklarımızı doldurduk:) Bu ay hiç birşey almayacağız birbirimize söz vermişken kendimizi yine alışverişte bulduk..



Önce bu pudra pembesi kombini yaptım. 
Pikenin üzerindeki Madame Coco yazan kutudaki işte almak için gittiğim penye lastikli çarşaf. 16.90 TL. 
Onun yanındaki kurdaleli de lastikli çarşaf ama penye değil normal nevresim kumaşı. 39.96 TL.  
Onun yanındaki iki küçük paket yastık kılıfları. 5.16 TL.
 Hepsi ayrı ayrı satılıyordu ama ben takım olarak oluşturdum. 
 Terlikleri de banyo sonrası terliği yapacağım havlu gibi çok yumuşak. 12.91 TL.


Sonra pikeler üçe çıktı.. Pikeler daha önce indirime girmişti ama ben annemlerin yanında memlekette olduğumdan alamamıştım.. Bu sefer iyi denk geldi.. Fiyatları (çift kişilik) 30 TL. Pembe ve yeşil, kombinleriyle bizim olacak, maviyi de misafire kullanmayı düşünüyorum... 


Yeşil pikeyi de böyle kombinledim. Yine ayrı satılan parçalardan..
 Çiçekli çarşaf (çift kişilik) 42. 91 TL. Pikeyle rengi çok uydu. Çok romantik country tarzı oldu toz pembe de yeşil de...  Yastık kılıflarını da en uyan renkten seçerek bir takım daha yapmış oldum.

Aldığım yastık kılıflarına bir çift de beyaz ekledim. Onları kılıfların altına astar olarak kullanıyorum. Yastık koruyucu gibi. 

İki tane de slikonize yastık aldık. Fazladan yastık almamız gerekiyordu zaten. 9.90 TL ye düşmüşler hem de. 

Bu da banyo paspas takımı. Klozet önü ve büyük paspası var. 2'li takım. 64.90 TL. 
Bu da pudra bembesi takımın serilmiş hali. Pike pek belli olmuyor ama..
iŞTE BÖYLE... HOŞÇAKALIN...







1 yorum:

  1. Ne kadar çok şey almışssın hepsi de çok güzel güle güle kullan :) Çekilişim var katılırsan beklerim :)

    YanıtlaSil