26 Ağustos 2014 Salı

İnstagramdan karışık-1

İnstagramı yaklaşık iki senedir kullanıyorum. Ama bloğumu yeni açtım. Bu şekilde sık sık instagramda paylaştıklarımdan oluşan postlar yayınlamayı düşünüyorum.. Bu kez son fotoğraflar değil karışık ortaya yapıcam.. Öncekilerden yani.. İnstagram hesabım sym_gl. Beklerim... 

Ablamların kedisi Sakız..!

Üniversiteden canım arkadaşlarım Bengü ve Berna

Promosyon ürünlerini severim!

Zebra Sarasa Kalemlerimin bir kısmı...

Tek başıma yaptığım kahvaltı ve yemeklerimden birkaçı...



  Eşimin adını yaptırmasam olmazdı...:)

Kıştan kalanlar...

 
Ve parmak kuklalarım...
Okul Öncesi öğretmeni olduğumu söylemiştim değil mi:)
 İsimleri bile var. Morlu Şeyma yani ben, kırmızılı Günseli, ortadaki de Şükrü olsun. Üçü birarada gibiyiz...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder